teisipäev, 12. jaanuar 2016

Winter

IN ENGLISH

Atm I am getting over the first exam which was ''surprisingly'' the most difficult one till now. But no worries, I got through and everything's alright. The thought of doing a dozen of these kills me tho.
 Well, I'll be just trying to get on track again. Talking 'bout the shoots - there's an interesting one coming in the near future so stay tuned! At the moment I can only share some phone snapshots :)
Oh, the criticism of my blog is always welcome!


EESTI KEELES

Niisiis, enne kui ma kuskile välja jõuan, soovin ma Teie tähelepanu pöörata minu loosile, mis on hetkel instagramis toimumas. Nimelt on loosis minupoolne shoot ning osavõtuks ei ole muud vaja teha kui hakata minu instagrami jälgijaks ning märkida pildi alla paar oma sõpra, kes Teie arust võtaksid loosist samuti hea meelega osa! :) @martinnikolajev.
Nüüd tulles aga posti enda juurde. Hetkel olen esimesest ning ka senimaani kõige rängemast eksamist üle saamas. Nimelt see fiiling, et kui kavatsen ka magistri kätte saada, siis on vaja mul veel mitmeid sesse üle elada, on ränk :D. Kuid no worries, läbi ma sain ja kavatsen ka edaspidigi.
Kuidnoh, mis seal ikka, hetkeseisuga suudan rõõmustada vaid telefoniga tehtud piltidega ning arvan, et lähiajal on kindlasti tulemas üks huvitavamatsorti projekt ning muidugi katsun ka loosi võitjaga tehtud piltidest posti teha. 
Möödaminnes mainin ka seda, et käisime kinos Creed'i vaatamas, mis oli ikka väga kaasahaarav. Väga hea film, soovitan kõigile!
Kusjuures, mainin jällegi, et alati on oodatud kõikide arvamused blogi sisust ning piltidest. Kriitika on teretulnud :)
Hetkeseisuga I'm out.









Kommentaare ei ole: