neljapäev, 14. jaanuar 2016

Difference

IN ENGLISH

Lately I came to the conclusion that I am 90% portrait photographer cuz pictures of people are like 100 times more appealing to me than for example photographs of nature. So I am in a consistent search for new post-processing techniques and found some new ones the week before. These concentrate on skin retouch and dodge&burn. Feel free to leave a comment on which version you like the best!

EESTI KEELES

Niisiis, ma olen viimasel ajal jõudnud järeldusele, et olen siiski 90% portreefotograaf, kuna pildid inimestest on minujaoks lihtsalt 100 korda huvitavamad kui näiteks looduse jäädvustamine. Seoses sellega olen aga alati otsimas miskit uut - nii ideid, inimesi kui ka uusi töötlusvõtteid ning seekord komistasin uute õpetuste otsa. Nimelt hõlmavad need portreede naha töötlust ning valguse parandust. Mõtlesin järgi proovida, kuid kahjuks pole mul vanu RAW formaadis pilte eriti alles, seega kookisin FLICKR'ist JPEG formaadis pildid ning asusin katsetama. Lisan need nüüd ka siia ning jään ka tagasisidet ootama. Kuidas on? Kas uus töötlusviis on parem? Või hoopis vanema loomulikkus on meelepärasem? Jaga oma arvamust kommentaarides!
Mul suurel ekraanil on erinevust väga hästi näha, ma ei kujuta ette kas blogpostis see nii hästi paistab välja või mitte :D

BEFORE

AFTER

BEFORE

 AFTER

BEFORE


AFTER
BEFORE

 AFTER

BEFORE

 AFTER

BEFORE

 AFTER

BEFORE

 AFTER







Kommentaare ei ole: