laupäev, 23. jaanuar 2016

Update

IN ENGLISH

I haven't written in a while cuz I had my last exams some days ago. So I thought I'd just make an update post to state that I'm still well n alive and blogging, lol. So..I'll include some phone shots in this post AND I want to say that tomorrow will be a quite cool shoot happening (I hope I'll execute the idea well) and the pictures will be up here tomorrow evening or on monday. In addition to that, I found a quite nice model to photograph whose pictures will also be up here next week. Stay tuned!

EESTI KEELES

Pole nüüd mõnda aega kirjutanud ja pilte lisanud, sest mul oli veel viimane eksamiperiood ning lõpetasin oma majanduse ja riigiõiguse eksamid. Sestap mõtlesin nüüd, et teen pisikese postituse telopiltidega ning teatan, et homme on mul suht lahe sess tulemas (ma loodan, et lõpp-tulemus on siiski lahe, lol) ning lähipäevil lisan paljusid pilte homsest. Ideeks on aga selline urban/street, mis mulle viimasel ajal kuidagi kõige rohkem huvi pakub. Pluss leidsin omale veel ühe hea modelli, kellega pole veel plaanid paika pandud, kuid kuna mul on 8. veebruarini vaba, siis loodan temaga samuti tulevasel nädalal pildid ära teha. Pealekauba on enda suhtes mõned pildistamisplaanid, kuid kahjuks pean tõdema, et ei tea kas nad ka ellu viin, kuid see selleks, kahest sessist on kindlasti pilte tulemas ning esimesest juba homme/ülehomme. Stay tuned!











Kommentaare ei ole: