pühapäev, 24. jaanuar 2016

Street

IN ENGLISH

Who doesn't know - I gave away a free photoshoot on my instagram account so basically here are the results. We shot most of the shoot in a parking lot until a guard shook us away (well, I didn't know that u aren't allowed to shoot in a parking lot). After that we went to Rotermanni to finish it all.
Criticism and comments are always welcome! 

EESTI KEELES

Kes pole veel kursis, siis ütlen ka Teile, et korraldasin mõni aeg tagasi oma instagramis loosi, mille käigus oli võimalik võita ühe fotoshuudi. Niisiis järgnevad pildid on sellest shoodist.. :D
Pildistasime Viru parklamajas, kuid mingi hetk tuli mingi karm turva minuga rääkima. Ta olevat mind kaameratest jälginud ja näinud, et ma liiga palju pilte teinud. Lõppude lõpuks ütles, et seal ei tohi pildistada, vastasel juhul oleks olnud G4S'ga tegemist (mis minuarust natuke imelik. Tavaline parklamaja, miks seal pildistada ei tohi?). Igatahes seletasime talle ära, et me ei teadnud ning ta lasi meil vabalt minna (vedas, et pilte kustutama ei pidanud vm). Proovisime siis teha sellist urban/street stiili ning kaasasime ka paar tossupommi. Kahjuks ei ole ma aga lõplikult piltidega rahul, sest minuarust jääb minu piltidel ALATI miskit puudu. Kuid mis seal ikka, ütleks vaid seda, et tasub minu instal silma peal hoida, sest mingi hetk teen veel taolise loosi :)
Kommentaarid ja kriitika on alati oodatud! 






















2 kommentaari:

Gerli N. ütles ...

Väga kenad pildid! Olen ka ise fotograafiahuviline ja leidsin uue huvitava blogi, mida jälgima asuda :)

Unknown ütles ...

aitäh! :)