laupäev, 5. märts 2016

Untitled

Kuna ma olen mingitsorti kava jälgimas, siis ootan laupäevaseid päevi täie rauaga - cheat day siiski.
Ega tänanegi mingi erand polnud. Ärkasime hommikul varakult üles, käisime tankimas ning ajasime juba oma päeva esimesed vahvlid näost sisse. Võtsime suuna Rummu poole, kuna mõlemad polnud  seal kordagi käinud. Meie üllatuseks oli Rummu suhteliselt veider koht kus suvel ujumas käia. Mingisugune vangla, lagunenud hooned. Pildistamiseks täiesti okei, kuid suvel.. Miks vaja? Sõitsime sinna kohale mingit X teed pidi (libe, suht suure nurga all ning pealekauba jooksis seal ringi mingisugune hulkuv koer, naisser)  ning siis lõpus avastasime, et oleks palju kiiremalt ka teistkaudu saanud. Jube :D. Järgmisena külastasime kurikuulsat Pakri pankrannikut. Vaatepilt oli võimas. Ma pole jällegist seal kordagi käinud (selline tunne, et ma terve elu ainult enda koduaias elanud. Tegelikult ju siiski mitte, kuid suurem osa Eestist on avastamata.). Igatahes vaatepilt oli võimas ning eks võttis jalad pehmeks küll kui täitsa äärele astusin. Kuna sel ajal oli äärmiselt külm, siis otsustasime peale paari pildi tegemist, et tuleme sinna soojemal ajal tagasi ning võtsime suuna Keila-Joale, kus me samuti suhteliselt kiiresti läbi käisime, sõime mingisuguses kohalikus baaris ning panime kodu poole ajama. Ning guesss whaaat?! Kodus hakkasime tegema kaneelikukleid, mille nimel olime mingi 4 poodi läbi sõitnud, et pärmitaigent leida. Jube :D. Eks vorpisime nad kiiresti valmis ning hetkeseisuga posti kirjutades olen ma 16 tükki nahka pistnud. No regrets.
P.S. Oleme lennupiletid ära ostnud, suvel ootab meid üks vinge reis, seega.. ma ei suuda enam oodata :D
P.S.S. Kuna hülgasin inglise osa oma postitustest, siis proovin natuke pikemalt/detailsemalt retki/pildistamisi kirjeldada. Saab ehk natukenegi parema ja huvitavama ülevaate.



























Kommentaare ei ole: