laupäev, 12. märts 2016

ELSA

Ma olen vast seda siin varem maininud, kuid eks kordan korra veel üle. Ülikooli minnes astusin ma pealekauba ka ühendusse nimega ELSA. See on siis rahvusvaheline juuratudengite organisatsioon ning hetkel oman seal Tallinna osakonnas direktori kohta. Kuid eks see selleks.
Varsti on tulemas ELSA'kate kokkusaamine (Maltal? Kui ma õigesti mäletan) ning ELSA Estonia plaanib seal meeneid müüma hakkata, mille hulka kuuluvad siis prillid, mälupulgad ning vihmavarjud. Kuna ma olin nende silmis piisavalt kompetentne, siis kutsuti mind antud meenete tootefotosid jäädvustama. Võtsin siis enda peale nii pildistamise kui ka plakatite tegemise. Päris naiss feeling on teada, et sinu pildid hakkavad kuskil teises riigis seinu kaunistama :D No eks mis seal ikka, siin on mõned pildid tänasest pildistamisest. Nagu eelnevalt mainitud, lähevad osad neist plakatitele ja bänneritele.








Ning siin paar Facebooki postrit ka




Kommentaare ei ole: